nuffnangs

Followers

Sunday, October 07, 2012

Damai yang Hilang..

terus melangkah dan mengharungi segenap kehidupan...
dengan berkat Ilahi menumpang di dunia yang penuh dengan fantasi...
mencari sedikit kekuatan di dalam Damai yang Hilang..
meghadapi setiap apa yang diberi..
menerima dengan penuh keredhaan..
melangkah dan terus melangkah..
mencari sinar kehidupan..
membiarkan setiap apa yang berada di pandangan menjadi satu cerita dalam kehidupan..
mengukir senyuman walaupun ianya suatu kepahitan..
menjaga segumpal darah dari terhiris..
mengundur diri dalam setiap kebahagiaan yang dicipta...

kerana Damai yang Hilang mungkin akan KEMBALI...


Wednesday, September 26, 2012

hilangnye suatu nikmat itu..

mampu trsnyum walaupun sakit...

Thursday, April 19, 2012

sudah cukup sudah

assalamualaikum,,, salam rindu buat semua sahabat blogger.,.
nuyun sangat sunyi disaat ini.. bnyak yg berubah dalm hidup nuyun,, bukan antara nuyun dan insan yg nuyun sayang,, dia sangat memberi peluang kpd nuyun utk merasai kehidupan,,

nuyun teringin mencoret tentng kehidupan nuyun as pelajar @ mahasiswi,, biarla ia sekadar lluahan hati nuyun.. antara dibace @ tidak itu lumrah laaa,, org berblogger..

nuyun disini dgn bermula berkawan dgn seorng insan yg suke brkwan dan selesa berkawan dgn nuyun,, orgnye manje dan tidk berlebihan,, semua bersederhna.. suka duka dia selama 1 sem erat dlm pelukan ingatan nuyun.. nuyun gembira dapat kawan seperti dia. namun, ia bukan sekadar berkawan,, namun dia adalah SAHABAT nuyun,,,

namun,, masa demi masa. nuyun telah berjumpa dgn seorng lelaki yg begitu syg nuyun.. jadi tidak salah agaknya jika SAHABAT itu merasai yg nuyun sudah ad yg care,, tapi tahukan dia yg nuyun sangat memerlukannya.. kami mula jauh setelah SAHABAT nuyun yg ini hadir,,, dan nuyun mula rasa yg nuyun akn jauh dari mereka krn nuyun hanya seorng insan yg tak boleh tgk sahabat nuyun tidak happy n bahagia... sehinggalah kami mnjadi 5sahabat...

namun kini, Nuyun sekadar hiasan dlm persahabatan,, tiada lagi ketawa brsama, jalan brsama, kongsi masalh bersama, semua antara mereka dan nuyun hanya mampu menahan segala ape yg nuyun rasa,, nuyun manusia jugak,, manusia yg mmpunyai hati perasaan,, ape salah nuyun sampai nuyun tidak lagi dpt berkongsi masalha,, n nuyun adlh org terakhir yg tahu ap yg berlaku,, nuyun sebak sangt nyun xtahu nk citer kt sape dah... nuyun dah nmpak betapa xpentingnya nuyun dsisi mereka,, hanya disaat mereka susah betul2 memerlukan nuyun,, namun tiada ape yg perlu nuyun pertahankan kerana belum tentu kasih syg yg nuyun curhkan kpd mereka nuyun dapt semula.. kerana korang sahabat,,, nuyun membodohkan diri,, kerana nuyun bukan lagi shabat sejati kalian,, terima kasih kerana memberi peluang kpd nuyun utk merasai nikmat bersahabat dgn kalian,,, sekian.

Monday, January 30, 2012

indahnya cuti sem.

belajar mengadaptasi dengan org atasan,
semuanya cool,


sebulan cuti = sebulan kerja


melukis mural di Fakulti Seni,Komputeran dan Industri Kreatif,
bersama yg trsayang,,


Aliff, dan kawan2 Yatt, Za, Ahim, Aman, n new Leader Uitm.. Aidil.


selamat bekerja kawan2.



Friday, January 13, 2012

tak nak da mcm nie.

12.01.2012.
lepas mkn mlm, kt tmpt biasa "SHAHIRA",
jalan2 sekejap tmnkn sahbt aQ balik rumh.


"Dia" da strt buat muker.
tp,skjp.pastoo spnjng jalan wat lawak bagai..


smpai umh, on Freegate ( kolej Block FB ) on skype, segala semua,
msej dia lg, skype ngn dia lg, fb ngn dia lg, (tamak!)
tibe2..


"MISSUNDERSTANDING"


sedih, terus tidoo =.=
smpai pagi,


call. misscall, berpuluh2 kali.
sampai kreadit 0.00.


namun itu sekejap.
dia eply.


dan senyuman terus terukir ikhlas dri hati terus ke muka terus ke bbir.
hahaha.


rindu >,<


tak nak macam nie da.
sebab saya sayang Dia.







Thursday, January 12, 2012

A Beautifull Day with My LOve

10 Januari 2012.
Dasar dan Falsafah.
2.30pm
SITC,


Hari itu, last paper utk sem3,
Hari itu, berdua dibawah pohon menanti saat itu berakhir,
Hari itu tdk akn kmbali,
kerana saat itu, Hanya ada di Hari itu.
Hari pengakhiran SEM3.
Hari itu, xkan dtg kembali,
Hari itu, tidak akan ditagih utk diputar kembali,
kerana,
Hari itu, pergi bersama seribu kenangan di saat itu,
semoga Hari itu sentiasa mnjadi diari dlm kehidupan.


dah ckup mengarut. kan~


suker niy.








advertisment